معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به این مسئله است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟
سرخط خبرها

۲۳درصد کاهش در تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات استان

  • کد خبر: ۳۹۳۲۷
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
۲۳درصد کاهش در تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات استان
میزان فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در خراسان رضوی طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۳درصد کاهش داشته است.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل پزشکی قانونی خراسان رضوی بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های تایید شده گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۲۰۳نفر در خراسان رضوی بر اثر تصادفات برون شهری، درون شهری و روستایی فوت کردند که ۳۷نفر آنان زن و بقیه مرد بودند.
دکتر آریا حجازی، جان باختگان بر اثر تصادفات برون شهری را با ۹۲ نفر بیشترین تعداد فوت شدگان تصادفات طی این مدت در خراسان رضوی عنوان کرد و ادامه داد: ۲۶ نفر بر اثر این تصادفات در راه‌های روستایی و ۸۴ نفر در راه‌های درون شهری استان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۳۱ درصدی مجروحان ناشی از تصادفات در خراسان رضوی طی سه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: طی این مدت پنج هزار و ۱۵۵ نفر بر اثر تصادفات در استان خراسان رضوی مجروح شدند که یک هزار و ۳۶۲ نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.
وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده بیشترین فوت شدگان و مجروحان در این مدت مربوط به خرداد ماه بوده است و در فروردین ماه با ۴۳ فوتی و ۹۷۴ مجروح کمترین رقم در این زمینه ثبت شده است که پرهیز از سفر در شرایط کرونایی در این امر تاثیرگذار بوده است.

سالانه ۱۵۰ هزار نفر به پزشکی قانونی خراسان رضوی مراجعه می‌کنند که مسایل مربوط به نزاع ۳۰ درصد از کل مراجعات به پزشکی قانونی را در این استان تشکیل می‌دهد.
خدمات سازمان پزشکی قانونی خراسان رضوی در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی از طریق چهار مرکز فعال پزشکی قانونی در مشهد و ۱۸ مرکز دیگر در شهرستان‌های این استان به عموم مردم ارائه می‌شود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->